Головна / НОВИНИ / Події / Загальнуніверситетські / Університет – Гімназія № 143: реалії співробітництва

Університет – Гімназія № 143: реалії співробітництва

IMG 0821Кілька місяців тому Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова підписав договір про співробітництво з київською Гімназією № 143. А вже на початку нового 2014 року 10 січня відбулась перша робоча нарада з питань співпраці, яка не лише окреслила відповідну тематику майбутньої спільної роботи, але й уже підвела деяку риску щодо проаналізованих, вивчених можливостей такого співробітництва.

Участь у нараді взяли представники ректорату і профспілки вишу, директори Інститутів та Гімназії, представники професорсько-викладацького колективу обох навчальних закладів. З докладними доповідями аналізу питань співробітництва виступили перший проректор НПУ Володимир Бех, директор Гімназії № 143 Світлана Тросюк та голова Батьківського комітету Гімназії Микола Бойчук.

IMG 0802 

За словами учасників наради, метою зібрання стала координація зусиль ефективного використання наявних інтелектуальних ресурсів університету та Гімназії. Зокрема мова йшла про налагодження поступовості здобуття освіти в загальноосвітніх закладах та у подальшому – вищих навчальних закладах і піднесення рівня загальнопредметної підготовки абітурієнтів.

Учасники обговорили елементи співпраці предметних методичних секцій Гімназії з відповідними кафедрами університету, якісне використання здобутків вишу в тому числі професорсько-викладацького складу, навчально-методичних досягнень, бібліотечного фонду у підготовці нових поколінь у ланцюзі «гімназія – університет».

IMG 0799 

Як зауважують драгоманівці, результат угоди завдяки використанню провідних досягнень і технологій в галузі освіти несе в собі ще й складову зміцнення престижу та авторитету педагогічної професії.

Робота велася у семи секціях, де розглядалися тенденції співробітництва за тематикою: українська словесність; англійська мова та світова література; фізична культура і спорт; математика та фізика; початкове навчання. Аналізувалися шляхи співробітництва у сфері позашкільної освіти та впливу соціологічних і психологічних знань на розвиток особистості.

Як зазначили учасники, співпраця лише набирає оберти і попереду як чимала робота, так і великі здобутки.

Прес-служба університету

Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter