Головна / НОВИНИ / Події / Загальнуніверситетські / Драгоманівці-науковці відвідали Умань

Драгоманівці-науковці відвідали Умань

defa2ц312346345ultСтуденти Фізико-математичного інституту Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова 10 –11 квітня 2014 року взяли участь у роботі Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Історія науки – майбутньому вчителеві – 2014», яку проводив Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Цього року відбулась п’ята ювілейна конференція під тематичною назвою «Історія науки у середній та вищій школі».

defa454ult 

Учасники конференції працювали у форматі семи секцій:

  • Історія математики у вищих та середніх навчальних закладах;
  • Історичні аспекти розвитку фізичної і астрономічної освіти та науки;
  • Становлення та розвиток методичної системи навчання інформатики в школах та ВНЗ;
  • Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти: погляд молодих дослідників;
  • Географічні дослідження у діяльності вищої та середньої школи України;
  • Просторово-часовий аналіз розвитку біології у підготовці молодих освітян та науковців;
  • Історія хімічної науки: постаті, ідеї, відкриття.

  • defa87968765ult
  • Фізико-математичний інститут НПУ представляли:

Астащенко Альона (21МФІ) – науковий керівник доцент Верпатова Н.Ю.,

Кньовець Юлія (11 МЕІ) – науковий керівник доцент Верпатова Н.Ю.,

defa90788765ult 

Мельниченко Юлія (52 МІА) – науковий керівник Науменко А.А.,

Шелест Вікторія (51МІА) – науковий керівник доцент Волянська О.Є.

Участь у конференції надала можливість студентам відчути себе у ролі науковців, презентувати на високому рівні власні наукові надбання та висновки, взяти участь в обговоренні своєї теми дослідження та розробок інших.

default 

Подібне наукове спілкування зі своїми ровесниками з інших навчальних закладів сприяє фаховому зростанню студентів, наближає їх до майбутньої професії та нових наукових здобутків.

Колектив ФМІ

Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter