Головна / НОВИНИ / Події / Загальнуніверситетські / У НПУ обговорювали новітні технології реабілітаційної роботи з дітьми

У НПУ обговорювали новітні технології реабілітаційної роботи з дітьми

DSC 6730   1–2 листопада 2012 року на базі Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова була проведена Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми ортопедагогіки та ортопсихології». 

 

    Захід організовано відповідно до плану Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України кафедрою ортопедагогіки та психології ІКПП спільно з Державною службою з питань інвалідів та ветеранів України, ВГО «Наукове товариство інвалідів «Інститут соціальної політики», Центральною психолого-медико-педагогічною консультацією та іншими партнерами.

   У заході взяло участь більше 250 учасників із 170 установ, серед них: дошкільні навчальні заклади, спеціалізовані та інклюзивні школи, навчально-реабілітаційні центри та установи медико-соціальної реабілітації дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, психолого-медико-педагогічні консультації різних рівнів, науково-дослідні установи та вищі навчальні заклади, громадські організації.

   На конференції було обговорено коло науково-практичних питань за такими напрямами, як: новітні технології корекційної навчально-виховної та реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями функцій опорно-рухового апарату; інноваційний досвід роботи спеціальних дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів, навчально-реабілітаційних та медико-соціальних центрів для дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату; сучасний стан досліджень клінічних та психологічних особливостей дітей та дорослих з порушеннями моторної сфери.

   У рамках конференції відбувся Круглий стіл з актуальних проблем упровадження інклюзивного (інтегрованого) дітей та дорослих з порушеннями опорно-рухового апарату в Україні.

   За підсумками конференції учасниками було прийнято резолюцію, в який відображено гостру потребу у кваліфікованих фахівцях з ортопедагогіки, які могли би працювати вчителями спеціальних шкіл та педагогами-реабілітологами навчально-реабілітаційних центрів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, а також надавали компетентну корекційно-реабілітаційну допомогу таким дітям в умовах інклюзивних форм навчання. 

   Було запропоновано також розробку і впровадження спеціальних загальнодержавних програм для підтримки навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату як в умовах загальноосвітніх навчальних закладів, так і в спеціальних школах. У документі була підкреслена актуальність нових наукових досліджень з ортопедагогіки та ортопсихології, а також відповідно методичних розробок у сфері навчання і комплексної реабілітації дітей та дорослих з порушеннями опорно-рухового апарату.

Вл. інф.

Якщо помітили помилку, то виокреміть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter