Репозитарій НПУ  

   

Sikorsky Challenge  

   

SCEGES  

plakat

   

Центр діаспори  

logo crd

   

АВ НПУ  

   

Наш логотип  

НПУ

   

Пошук у Google  

   

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся міжобласний науково-практичний семінар «Інноваційні технології підтримки інклюзивного навчання дітей з особливими потребами».

Відкриваючи форум, Палько Т.В., директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, наголосила, що міжобласний семінар у такому великому колі під егідою департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА проводиться вперше.

Шеверя М.М., начальник відділу дошкільної, загальної середньої, інклюзивної та позашкільної освіти управління освіти та науки департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА, розповів, що рівень зрілості суспільства залежить від багатьох чинників, зокрема, ставлення до людей з особливими потребами. Потрібно переходити від формального до конкретного, якісного навчання дітей з особливими потребами шляхом розробки відповідних навчальних планів, використання ресурсів і партнерських зв'язків із громадськістю.

У режимі он-лайн зв’язку до роботи семінару долучився Одеський обласний інститут удосконалення вчителів. Задорожна Л.К., заступник директора з навчально-методичної роботи Одеського обласного інституту удосконалення вчителів, розповіла про педагогічні інновації в інклюзивній освіті. Вона наголосила, що упродовж двох років їхній інститут бере активну участь у міжнародному проекті ЄС Tempus «Інновації в інклюзивній освіті» (Україна, Молдова, Білорусь, Німеччина, Швеція, Іспанія). Соціологічні опитування показують, що практично половина педагогів не готові до навчання дітей з особливими потребами. Не готові сприймати таких дітей в загальноосвітніх навчальних закладах і батьки. 

Пасічник В.В., професор кафедри інформаційних систем та мереж Національного університету "Львівська політехніка", д. тех. наук, вів мову про інноваційні освітні інформаційні технології щодо інклюзивного навчання дітей з особливими потребами. Він наголосив, що у суспільстві поряд з нами живуть люди з особливими потребами, які мають свої соціокомунікаційні специфічні проблеми. Професор також розповів про три класи інформаційно-комунікаційних технологій для осіб з особливими потребами (органи зору, органи слуху, опорно-руховий апарат). Характерно, що в процесі комунікації між суб’єктами суспільства з’являється технічно-технологічний засіб, пристрій, для побудови надійного соціокомунікаційного зв’язку в суспільстві, де виступає людина з особливими потребами.

Кунанець Н.Е., доцент кафедри інформаційних систем та мереж, заступник директора з наукової роботи НТБ Національного університету "Львівська політехніка", розповіла учасникам про інформаційно-бібліотечне обслуговування користувачів з особливими потребами.

Дікова-Фаворська О.М., професор кафедри соціології Інституту соціології, психології та соціальних комунікацій НПУ імені М.П.Драгоманова, д.соціол. наук (м.Київ), розкрила особливості пошуку моделі реалізації інклюзивної освіти, організації навчально-виховного процесу в умовах інклюзії. 

Утьосова О.І., завідувач обласної психолого-медико-педагогічної консультації активно включилася в  дискусію, наголосивши на особливостях розвитку інклюзивної освіти на Закарпатті та окресливши позитивну динаміку створення інклюзивних планів, яких зараз на теренах області нараховується 85.

Гаяш О.В., методист з інклюзивного навчання кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти ЗІППО, к.пед. наук., наголосила, що взаємодія між «здоровими» дітьми і дітьми з особливими потребами в інклюзивних класах сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків. Завдяки такій взаємодії діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, вони стають більш чуйними, готовими до взаємодопомоги. Вона поділилася досвідом роботи щодо підготовки педагогів області до роботи з дітьми з особливими потребами.

професор кафедри соціології Інституту соціології, психології та соціальних комунікацій НПУ імені М.П.Драгоманова, д.соціол. наук (м. Київ) та Іваць О.М., доцент кафедри менеджменту та інноваційного розвитку освіти Закарпатського ІППО, к.соціол. наук, розповіли про реалізацію концепції «незалежного життя» в умовах інклюзії.

Афанасьєв Д.М., викладач кафедри соціології і соціальної роботи ДВНЗ «Ужгородський національний університет», наголосив на особливостях формування інформаційно-комунікативних компетенцій в мережі Інтернет.

Підбиваючи підсумки роботи науково-практичного семінару, Тетяна Палько наголосила, що використання інноваційних технологій підтримки інклюзивного навчання дітей з особливими потребами є новою та вкрай важливою вимогою сьогодення.

semivac2 uzhgorod

semivac4 uzhgorod

   

Короткі новини

Беріть участь у проекті «Доступна освіта 2019» та вигравайте грант на навчання

grantДля талановитих абітурієнтів створилиУ Вас є можливість отримати грант на навчання у розмірі 10 000 гривень в рамках творчого конкурсу “Доступна освіта 2019”.

Грант передбачає надання молоді можливості не перейматися за оплату освіти та присвятити себе якісному навчанню та самореалізації. Система заохочення талановитих студентів успішно діє у багатьох країнах світу, а в Україні представлена конкурсом “Доступна освіта 2019”. 

Детальніше...

Інноваційний університет та лідерство. Фаза V: Інтердисциплінарність та міжгалузевість і стратегії розвитку університету

inovation   Спілка ректорів вищих навчальних закладів України та Міжнародний благодійний Фонд «Міжнародний фонд досліджень освітньої політики» за підтримки  Міністерства освіти і науки України та Міністерства науки і вищої освіти Республіки Польща та під почесним патронатом Фундації польських ректорів – Інституту суспільства знань запрошують взяти участь у продовженні проекту «Інноваційний університет та лідерство. Фаза V: Інтердисциплінарність та міжгалузевість і стратегії розвитку університету».

Детальніше...

ЗАГАЛЬНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

zakupivlyaНазва проекту: Підвищення енергоефективності навчальних корпусів Національного педагогічного університету ім. Драгоманова у Києві (частина проекту Вища освіта України)
Країна: Україна
Сектор: Енергоефективність
Джерела фінансування: НЕФКО, Університет ім. Драгоманова
Закупівля: Роботи, товари та послуги
Тип повідомлення: Загальне повідомлення про закупівлю
Дата випуску: 11 липня 2019 року

Детальніше...

Лист вдячності від нашої випускниці-представниці Китаю

china 1  У Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова поглиблюється та розширюється співробітництво з провідними закладами вищої освіти світового простору. Задля підвищення ефективності навчально-освітньої  та науково-аналітичної діяльності, взаємообміну досвідом університет розгортає міжнародну співпрацю та активно розвиває міжнародні зв’язки.

Детальніше...

"День" запрошує до Літньої школи журналістики!

school 2019  Інформаційний партнер НПУ імені М.П. Драгоманова газета "День" проводить набір до XVII Літньої школи журналістики! Запрошуються талановиті та амбітні студенти, які пов'язують своє майбутнє з сучасною європейською журналістикою. Умови прийому - на сайті "Дня" (за посиланням - https://day.kyiv.ua/uk/article/litnya-shkola-zhurnalistyky-media/znak-yakosti).

    Поспішайте! Набір завершується! За необхідності надається гуртожиток на весь період навчання.

Прес-служба університету

   

 НПУ імені М.П. Драгоманова у соціальних мережах

   

   

   

Підготовка до ЗНО  

Distant 2

   

Шукаю роботу  

шукаю роботу

   

Обери сам  

диципліна за вибором

   

Корпоративна пошта  

email

   

Горизонт-2020  

Horizon2020

   

АРПУЄ  

book konst 

Педагогічна Конституція Європи: прийняття та реалізація

   

Рейтинги  

   

Хто на сайті?  

На сайті Один гість та користувачі відсутні

   

Канал новин  

   

Вхід